Kurs jest oparty na podręczniku: Jeffrey R. Church and Roger Ware. Industrial Organization: A Strategic Approach. New York: McGraw-Hill, 2000. Link do legalnej kopii pdf podręcznika Industrial Organization. A strategic Approach.
Prezentacje (teoria+zadania)
Slajdy 1 - benchamark: konkurencja doskonała i monopol
Slajdy 2.1 - rozszerzenia monopolu cz.1: firma dominująca i konkurencyjny skraj
Slajdy 2.2 - rozszerzenia monopolu cz.2: dobra trwałe, monopol wieloproduktowy
Slajdy 3 - różnicowanie cen, taryfy dwuczęściowe, bundling
Slajdy 4.1 - klasyczne modele oligopolu
Slajdy 4.2 - posunięcia strategiczne, blokowanie wejścia, model Dixita
Slajdy 5 - różnicowanie produktu, model Hotellinga, reklama
Slajdy 6 - kartele oraz zadania z oligopoli i karteli
Slajdy 7 - efekty sieciowe, rynki wielostronne (platformy), koszty zmiany dostawcy