DreamSpark - informacje dla pracowników i studentów WNE UW

Informacje ogólne

1. Co to jest DreamSpark (dawniej MSDN AA) i jakie są warunki korzystania?

Microsoft DreamSpark for Academic Institutions jest programem firmy Microsoft skierowanym do pracowników naukowych i studentów wydziału, który ma wykupioną odpowiednią licencję. W ramach DreamSpark użytkownicy mogą bezpłatnie korzystać z części oprogramowania firmy Microsoft, w tym z najnowszych wersji niektórych produktów oraz wersji testowych. Przykładowe produkty, do których można uzyskać bezpłatny dostęp to: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, SQL Server, Windows Server, BizTalk Server, Visual Studio, Microsoft Expression, Access, Project, Visio i inne. Oprogramowanie może być wykorzystywane przez użytkowników wyłącznie w celach niekomercyjnych, tzn. dydaktycznych i naukowych. Przed uzyskaniem dostępu do oprogramowania każdy użytkownik musi zaakceptować umowę licencyjną, w której zobowiązuje się, że nie będzie używał oprogramowania do celów komercyjnych. Warunkiem uzyskania dostępu do programu jest bycie pracownikiem naukowym, doktorantem lub studentem WNE UW i bycie zarejestrowanym (w przypadku studentów) na przedmioty prowadzone na WNE UW.

2. Jak można uzyskać dostęp do DreamSpark?

a) Pracownicy naukowi i doktoranci WNE UW w celu uzyskania dostępu do oprogramowania proszeni są o wypełnienie, wydrukowanie i podpisanie formularza zgłoszeniowego dla pracowników WNE UW (do pobrania ze strony administratora) i złożenie go w PI oraz równolegle o przesłanie e-maila zgłoszeniowego do administratora DreamSpark na WNE UW na adres rborowski@wne.uw.edu.pl

b) Wszyscy studenci mogą uzyskać dostęp do produktów firmy Microsoft poprzez złożenie w Pracowni Informatycznej WNE UW wypełnionego formularza, który można pobrać ze strony administratora. Formularz proszę wypełniać komputerowo i tylko ręcznie podpisać. W przeciwnym wypadku formularze nie zostaną uwzględnione.

W odpowiedzi na Państwa zgłoszenia w ciągu 10 dni otrzymają Państwo e-mailem informację z potwierdzeniem założenia konta w systemie ELMS lub prośbą o uzupełnienie danych. W e-mailu tym będą też zawarte wskazówki odnośnie dalszego sposobu postępowania (rejestracjębędzie należało dokończyć samodzielnie). Jeśli w ciągu 10 dni nie otrzymają Państwo e-maila z potwierdzeniem lub prośbą o uzupełnienie informacji, proszę o kontakt z Administratorem DreamSpark na WNE UW. Może się tak stać gdy we wniosku są błędy lub braki (np. zły adres e-mail, brak niektórych danych itp.). Wtedy konieczne będzie jego ponowne wypełnienie lub tylko uzupełnienie danych.

Logowanie do systemu ELMS (e-academy License Management System) dla użytkowników posiadających już hasło i login jest możliwe na stronie:

http://e5.onthehub.com/WebStore/ProductsByMajorVersionList.aspx?ws=79e0280c-b88b-e011-969d-0030487d8897&vsro=8

Za pośrednictwem systemu ELMS możliwe jest następnie pobranie interesującego Państwa produktu.

Przed złożeniem formularzy proszę zapoznać się z warunkami regulaminu (poniżej).

3. Pozostałe informacje

Więcej informacji można uzyskać na stronie:

https://www.dreamspark.com/licensing/basic-EULA.aspx - English Version

http://www.microsoft.com/poland/edukacja/faq.aspx

www.microsoft.com/poland/edukacja/msdnaa_dla_studenta.aspx

Wszelkie pytania proszę kierować do administratora DreamSpark na WNE UW - Roberta Borowskiego, najlepiej z pośrednictwem poczty mailowej na adres mailowy rborowski@wne.uw.edu.pl, wpisując w tytule „DreamSpark”.

Regulamin

Poniżej znajdują się linki do regulaminów korzystania z oprogramowania udostępnianego w ramach licencji DreamSpark. Dotyczą one zarówno pracowników, doktorantów, jak i studentów. Złamanie warunków regulaminów spowoduje dezaktywację Państwa konta w ELMS i może wiązać się z konsekwencjami prawnymi.

Informuję, że Administrator DreamSpark ma wgląd w historię Państwa pobrań ze względu na konieczność raportowania ilości pobrań każdego produktu firmie Microsoft.

Subscription Agreement

DreamSpark

Formularz - studenci

Formularz należy wypełnić, wydrukować, podpisać i złożyć w PI WNE, sala L. Formularz proszę wypełniać komputerowo i tylko odręcznie podpisywać. W przeciwnym przypadku nie zostanie on przyjęty.

Jeśli w ciągu 10 dni nie otrzymają Państwo e-maila z loginem i hasłem proszę o e-maila do mnie (rborowski@wne.uw.edu.pl). Może się tak stać gdy we wniosku są błędy lub braki (np. zły adres e-mail, brak niektórych danych itp.). Wtedy konieczne będzie jego ponowne wypełnienie lub tylko uzupełnienie danych.

Formularz

Formularz - pracownicy

Formularz należy wypełnić, wydrukować, podpisać i złożyć w PI WNE, sala L lub w na portierni, w szufladzie Katedry Informatyki Gospodarczej i Analiz Ekonomicznych z adnotacją, że to dla mnie (Robert Borowski).

Formularz